Waarmee kun je PVC (regenlaarzen) mee verven/kleuren?

Mijn vrouw wilt d'r witte regenlaarzen verven/kleuren, en wilt ze vervolgens wel kunnen dragen zonder dat de verf of zo er af gaat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K
burgos
10 jaar geleden
Paar euries heb je nieuwe.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het lastige is dat je gebonden bent met wat er op de markt te verkrijgen is...
En als er iets is wat erbij in de buurt komt, is dat wellicht niet goedkoop.
(tenzij het een kinderachtige of een overdreven frivole print betreft ;P )

Het beste antwoord

Het enige wat ik kan bedenken is dat je hiervoor misschien benzinestiften voor kan gebruiken.

Nadeel van deze rubberen laarzen is dat de verf er niet echt intrekt.
Benzinestift heeft wel die dergelijke eigenschap.
Maar ook dan ben ik bang dat deze vreugde van korte duur is.

Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen, maar dat was uw vraag niet.