Mijn huis staat al ruim een jaar te koop en ik sta op dat adres ingeschreven. Kan ik nu ergens anders huren en me daar inschrijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou mij zeker niet inschrijven op je huurwoning. Je raakt daarmee je belastingaftrek voor je koopwoning kwijt. Toegevoegd na 5 minuten: Mag ik je nog een paar tips geven: Laat je stroom, gas en water afsluiten, dat scheelt aansluitkosten en evt voorschot. Laat je niet gek maken door je makelaar die vindt dat je het aangesloten moet laten. Geef bij de gemeente op dat je niet actief woont op het adres om zo belastingverlaging aan te vragen. Als je aan kunt tonen dat je in je huidige gemeente al belasting betaalt, kan je ontheffing aanvragen. Toegevoegd na 8 minuten: Je kunt je post al wel naar je nieuwe adres laten sturen. Bekenden kan je het nieuwe adres geven. Belangrijke stukken zoals de belastingdienst gaan uit van het adres waar je ingeschreven staat. Via het postkantoor kan je de post door laten sturen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100