waarvoor werd of word dit rek voor gebruikt ?

ik heb dit rek voor weinig op de kop getikt . eerst dacht ik aan een bordenrek. maar borden passen er niet in. wie kan mij bij deze vraag helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Gezien de afmeting van 67 bij 18 cm en het aan de onderkant afgeschuinde uiteinde lijkt het mij het meest waarschijnlijk dat dit een badplank is. Bijvoorbeeld deze lijkt erop: https://www.frenchknot.com.au/images/fef95fda03be7b6e05332372b47f490c.jpg
Amadea
8 jaar geleden
Bordensteker
8 jaar geleden
@ Amadea: jaa! Dát is het. Vette + ! Voor mij al iets uit een ver verleden, en voor wie het misschien helemaal niet kent is jouw vergelijkende afbeelding in mijn ogen niet meteen duidelijk genoeg. Daarom heb ik een betere gezocht, en deze geeft het gebruik van zo’n plank m.i. goed weer:
http://totrodz.com/wp-content/uploads/2015/08/Wood-Bathtub-Caddy-Design.jpg Je kunt het een beetje vergelijken met een bedtafeltje om over het bed heen te zetten.
Meer afbeeldingen vindbaar door te zoeken op "bathtub caddy".