Waar kan ik een koffiebeker met inhoud van minstens een halve liter kopen?

Een hele grote porseleinen beker zoek ik, vergelijkbaar qua grootte met een bierpul denk ik. Heb al in veel winkels gekeken/gevraagd, maar tot dusver niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb *minstens een halve liter* geschreven. Ik bedoelde eigenlijk van _zeker_ *een halve liter* niet meer niet minder... sorry!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb er online 1 gevonden van bijna 900 ml inhoud, en ze versturen naar Nederland. Hij heet 'Big Boss Mug': http://www.amazon.com/gp/product/B00LWAC7DU/ref=pd_lpo_sbs_dp_ss_2?pf_rd_p=1944687562&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00F690L0E&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0Z2YM37WMZYA6EPPB4VS

Bij de KIK, en bij de TEDi. Grote mokken van over een liter, en eigenlijk altijd in het vaste assortiment (omdat het hier een populair cadeautje is ; een mega-mok gevuld met snoep of andere lekkernijen). KIK zit niet in Nederland, maar TEDi heeft wel verschillende filialen, al zijn ze niet heel erg goed over het land verspreid. (En ook het assortiment komt niet helemaal 100 % overeen). Mooiste is, ze kosten maar drie euro. Ik heb er ooit een gehad om uit te drinken, maar mijn twee volle mokken koffie die er in gingen (ca 700 cc) werden koud... Toegevoegd na 15 minuten: (Er zit er 1 in Rotterdam op het Zuidplein 610 zie ik hier. Niet geschoten, altijd mis).

Bronnen:
www.tedi.com/nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100