Waar kan ik een koffiebeker met inhoud van minstens een halve liter kopen?

Een hele grote porseleinen beker zoek ik, vergelijkbaar qua grootte met een bierpul denk ik. Heb al in veel winkels gekeken/gevraagd, maar tot dusver niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik heb *minstens een halve liter* geschreven. Ik bedoelde eigenlijk van _zeker_ *een halve liter* niet meer niet minder... sorry!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
2.9K
Ritsuka
8 jaar geleden
Meende het laatst ergens te zien, maar kan het niet meer vinden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jammer!

Het beste antwoord

Ik heb er online 1 gevonden van bijna 900 ml inhoud, en ze versturen naar Nederland.
Hij heet 'Big Boss Mug': http://www.amazon.com/gp/product/B00LWAC7DU/ref=pd_lpo_sbs_dp_ss_2?pf_rd_p=1944687562&pf_rd_s=lpo-top-stripe-1&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B00F690L0E&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0Z2YM37WMZYA6EPPB4VS
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jammer Risuka, ziet er goed uit, maar is te groot, te zwaar.
20 jaar geleden had ik 'm graag besteld! ;-))
Ik kon nergens vinden waarvan deze beker[s] gemaakt waren? aardewerk, porselein, melamine?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
900 ml is beter dan meer dan een liter als ik 500 ml zoek! ;-))

Andere antwoorden (1)

Bij de KIK, en bij de TEDi. Grote mokken van over een liter, en eigenlijk altijd in het vaste assortiment (omdat het hier een populair cadeautje is ; een mega-mok gevuld met snoep of andere lekkernijen). KIK zit niet in Nederland, maar TEDi heeft wel verschillende filialen, al zijn ze niet heel erg goed over het land verspreid. (En ook het assortiment komt niet helemaal 100 % overeen). Mooiste is, ze kosten maar drie euro.

Ik heb er ooit een gehad om uit te drinken, maar mijn twee volle mokken koffie die er in gingen (ca 700 cc) werden koud...

Toegevoegd na 15 minuten:
(Er zit er 1 in Rotterdam op het Zuidplein 610 zie ik hier. Niet geschoten, altijd mis).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is ook veel te groot, prijs is prima.
Drink jij zwart? Wat een leuke winkel [lijkt veel beter dan de Action...], daar wil ik zeker een keertje gaan kijken!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij zit bij jou echt 'om de hoek', al weet ik niet precies hoe groot de afstanden kunnen zijn in Rotterdam. Ik ben nog maar 1 keer in een Nederlandse TEDi geweest in Nijmegen, (voor mij de dichtstbijzijnde) en het assortiment kwam ongeveer 90 % overeen. Eigenlijk miste ik vooral de boeken ;-) En in Nederland zijn de prijzen iets hoger voor sommige artikelen. Het is vergelijkbaar met de Action, maar een heel iets ander assortiment en ook wel een iets andere prijsklasse. Ook goedkoop, maar niet ZO bodem. Alles afgerond op hele en halve euro's . Enne, nee, met een zoetje en melk graag ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Om de hoek" is afhankelijk van de wijk waar je woont en je vervoer. Zou ik nog mijn auto hebben, reken ik toch op 'n halfuur in de drukke stad overdag en dan nog parkeren :-)) Nog een vraag, hebben TEDi winkels geen telefoon voor contact met klanten, weet jij dat misschien? Ik kon geen telefoonnummer ontdekken in je link.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, hebben ze niet,
Ik heb hier wel vanmiddag bij de KIK litermokken gezien, maar allemaal met Duitse opschriften ; denk niet dat je die leuk vindt. Ik ben donderdag pas weer op de zaak, dan kan ik wel even een paar foto's maken van wat wij nu in de winkel hebben staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is aardig van je, maar dat wordt veel te kostbaar om hier heen te krijgen.
Nee, ik moet echt een halve liter hebben en niet 700ml of meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar PRECIES een halve liter zal niet meevallen....
Als het groot is is het ook meteen mega-groot.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oké, maar een beker van een liter is gewoon te zwaar en iets groter geeft niet zal je zeggen je vult 'm gewoon niet helemaal, ja klopt, echter met een pols die niet meer altijd doet wat ik wil, maar je toch een beetje uitkijken. Misschien moet ik maar tevreden zijn met mijn huidige bekers [porseleinen] die heel prettig drinken, maar ... zo snel leeg zijn hahaha!! [ ik heb nu ook weer 2 bekers voor mijn neus staan!] Ik zal eens kijken of ik een afbeelding kan vinden, want ze zijn nog leuk ook, ja : http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/keuken-servies/m946752559-beker-s-van-francien-katten.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr