Hoe kan ik muntjes weer mooi laten glimmen?

Met de producten die gewoon thuis hebt. Of voor weinig kan kopen bij de supermarkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (12)

ik denk dat je dat spul kan gebruiken wat je ook gebruikt om je zilferen sierraden mee schoon te maken..
ben helaas naam van product kwijt
mijn ringen glimmen er altijd prachtig van!
misschien werkt het ook wel voor muntjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooi ze in een glaasje cola of wat ook helpt om de muntjes op aluminiumfolie met wat zout op de bodem van een schaaltje te leggen en daar een dun laagje water op te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze ook poetsen met tandpasta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg ze maar een dag in een schaaltje curry.
13 jaar geleden
Koperpoets van amway! werkt zeer goed!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonmaakazijn! Pak een bekertje, doe er een scheut schoonmaakzijn in en de rest water, laat dit een nachtje staan, afspoelen en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zilveren muntjes kan je poetsen met sigarettenas. Koperen met citroensap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je wel roken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoeft niet. Je steekt gewoon een sigaret aan en laat die opbranden zonder hem te roken. De as gebruik je daarna voor het zilver poetsen. Makkelijk zat.
zou je ook met citroensap kunnen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de afwasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de cola doen of in de afwasmachine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cillit bang (de groene dop) helpt heel goed. Alleen is het niet zo goedkoop. Ik wilde je dit toch niet onthouden. Mocht je het helemaal beu zijn met die goedkope schuur en poetsmiddelen, dan leg je je munten in de cillit bang. Je staat erbij en kijkt ernaar ......
13 jaar geleden
geloof me de koperen munten in de tomatenketchup ik wist niet wat ik zag!