waar kan ik die strip kopen die aan de onderkant van een keukenblok zit. Volgens mij heet het dweilstrip

ik krijg een nieuwe vloer in de keuken en de strip onder het keukenblok is niet meer mooi, ik wil daar een nieuwe onder zetten maar waar koop je die strip los.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
11.8K

Het beste antwoord

ik heb hem gewoon bij Praxis gehaald, ligt in de vakjes bij de latjes, plintjes enz. Heet inderdaad dweilstrip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier kan ik echt iets mee, bedankt voor het antwoord ga van de week gelijk kijken.

Andere antwoorden (3)

Bij een keukenwinkel... Of je moet al bv een plint halen van hout of staal en er zelf een maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou je er geen plakplastiek over heen kunnen plakken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt de strip waar de plint instaat.
Het plintprofiel is merkafhankelijk i.v.m.de dikte van de plint en de kleur van de plint.
Probeer het plintprofiel te kopen bij een merkdealer van het keukenmerk om kleurverschil en maatverschil te vermijden.
Tegenwoordig worden er bij de betere keukens geen
U-profielen meer gebruikt. Er zit dan een antivochtprofiel in de plint en steekt aan de onderkant uit.