hoe voorkom je dat je matrassen schuiven?

Het gaat om een boxspring van 180x200. Het onderstel is een groot bed met 2 losse matrassen. We hebben al een t-stuk ertussen liggen, maar die schuift gewoon elke keer in het gat...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wonen
1K
Antoni
8 jaar geleden
Ik had het gebruik van een t-stuk willen aanraden, maar dat gebruik je al. Dat leek mij de beste oplossing. Misschien moet je een ander type t-stuk gebruiken, een groter of van een ander materiaal?

Antwoorden (2)

Doe bij het opmaken een groot hoeslaken om de 2 matrassen heen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door er een anti-slip matrasbeschermer onder te leggen. Deze heeft rubber nopjes die schuiven op de bodem tegengaan.
paulus811