welke soort hoogwerker heb ik nodig?

ik wil een hoogwerker huren om panelen aan de kopse kant van een loods te verwijderen en nieuwe te plaatsen. aan 1 zijde liggen tegels en kan ik vlakbij de muur komen. aan de andere zijde is een weiland, dus niet geheel vlak en blijf ik ongeveer 3 meter van de kant af.

Toegevoegd na 1 minuut:
hoogste punt van de loods is 8 meter.

9 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Beetje afhankelijk van de grootte en het gewicht van de panelen.

Ik denk dan een simpele standaard aanhanger hoogwerker al voldoet, dat zijn ook de goedkoopste.
Ondergrond maakt weinig uit, zolang je een paar platen onder de poten zet.

Eventueel kan je ook een (rol)steiger opbouwen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Frans1955
9 jaar geleden
gewicht is alleen van 2 personen, materiaal weegt niets. Rolsteiger gaat niet lukken omdat ik ca 3 meter uit de muur moet werken. i.v.m. tuintje kan ik niet vlak tegen de muur werken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een 12 meter heeft al genoeg reikwijdte en hefvermogen. Eventueel een 15 meter, die zijn wat zwaarder en stabieler, maar nodig is het niet.
http://www.jekuntmijhuren.nl/verhuur/hoogwerkers/aanhanger-hoogwerker-huren