Kun je met snel cement de pootjes van je tuinstoelen vergroten zodat ze niet in het gras zakken?

Mijn metalen tuinstoelen zakken in het gras omdat de poten niet voldoende oppervlakte hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
3.3K
ronron1212
9 jaar geleden
de stoel wordt dan wel erg zwaar.

Het beste antwoord

Handiger is om twee planken te bevestigen onder de 4 poten. zo heb je veel meer oppervlakte om de druk van het gewicht te verdelen. 't Is ook nog veel eenvoudiger dan cement te storten rond een stoelpoot.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Mijn idee!
ItisILeClerc
9 jaar geleden
nee, vraagstelling's idee

Andere antwoorden (1)

-Mal maken (liefst meerdere, kan ook door gaten in het zand te maken)
-paar schroeven door de poten draaien zodat het cement grip heeft.
-zoveel cement aanmaken als dat je mallen hebt en gieten maar. (snel werken)