Zijn er al veilige brievenbussen voor grotere zendingen ivm het toenemende internetbestellen?

Toegevoegd na 12 minuten:
Dan doel ik op een soort bus met grotere opening, ingraaibeveiliging, zonder tochtprobleem, waarborg tegen hard op de grond vallen van de poststukken.

Toegevoegd na 14 minuten:
Niet toegankelijk voor katten en zulks

Poet
9 jaar geleden
in: Wonen
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat bedoel je precies?
Een soort kluis aan de voordeur of instellingen zoals "deburen", of nog iets anders?

Het beste antwoord

Ja, in allerlei vormen en maten, met verschillende systemen zodat je pakket niet door derden meegenomen kan worden.

https://www.google.nl/search?q=pakketbrievenbus
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Na je toevoeging lijkt het erop dat je iets in de muur wilt bouwen.
Dat kan natuurlijk ook, maar daar ken ik geen kant en klare oplossing voor. Dit is niet zo heel moeilijk te bouwen, kost wel wat.
Poet
9 jaar geleden
Nou, zo kastje naast de voordeur aan de muur is ook goed hoor.
Poet
9 jaar geleden
Daar zit wel wat bij! Goedkoop zijn ze niet dus goed vastzetten hoort er ook bij. Verder op slot doen rond oud & nieuw.

Andere antwoorden (1)

Wanneer een pakketje te groot is voor de brievenbus, ben je aangewezen op de poststeunpunten, in de winkelcentra. Soms in een Bruna of kantoorboekhandel. Je kunt op internet de dichtstbijzijnde vinden.
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Daar wil ik juist vanaf