Volgens mijn ma verkochten ze vroeger......

Bij Ah make up artikelen (dus geen shampoo etc) ik ben vaak meegeweest,nooit gezien! Als dit zo is welk jaartal was dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1K

Het beste antwoord

Dat moet al vanaf vroeg zestiger jaren zijn geweest. Toen werd er al kleding en seviesgoed en ook make-up en haarverf verkocht.

Ik schat dat de verkoop van make-up toch nog tot ongeveer 1980 heeft geduurd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Alle lipsticks/ mascara's oogschaduws etc waren per stuk verpakt en hingen in rekken. Ik zie ze nog zo voor me. Ze lagen dus niet los in bakjes. Testen was er eigenlijk niet bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem t meteen van je aan! ik woonde rond 1980 op mezelf en toen had ik alleen nog maar edah centjes :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dat vertelde ze ja,dat alles apart verpakt was en in plastic opgehangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor je antwoord!

Andere antwoorden (6)

Ja, geloof je moeder maar, ze verkochten make-up.
Wanneer en in welk jaar weet ik ook niet meer.
Zo'n 20 a 30 jaar geleden of zo.
In mijn herinnering hadden ze verschillende merken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moeder heeft gelijk, ik kan me dat ook nog herinneren.

Of we lijden aan massa geheugen distortie, dat kan ook.
14 jaar geleden
ze liegt.niet geloven hoor die moeder van je.......geloof niemand...zelfs jezelf kun je niet geloven...ik zeg je niet geloven..niet geloven zeg ik je...........make up bij de AH ..ppffffffffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is geen antwoord van naatje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ed...een dergelijke vraagt verdiend een dergelijk antwoord.....wordt er zo MOE van..............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk verdient een dergelijke vraag gewoon een 'slechte vraag'-duimpje, maarja, die hebben we niet. Dappere poging, edoch fout antwoord ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraagt=vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nathalie toch!!!!!!!
Klopt helemaal en tot nog niet zo lang geleden deden ze dat. Is denk ik een jaar of 10 geleden gestopt. Althans hier bij de AH dan.

Zo'n wandje met allerlei basismake-up.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal uitsluitsel geven, heb namelijk bij AH gewerkt ;-)
Ben daar nu ongeveer 10 jaar weg, en tot twee jaar voordat ik weg ging, verkochten we inderdaad het een en ander op gebied van make up. Dit is gestopt omdat het te diefstal gevoelig was, dus sinds een jaar of twaalf niet meer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik woon in Drenthe en zo'n 1,5 jaar geleden was bij onze ah alle make-up voor de helft van de prijs dit omdat het uit het assortiment ging.