Volgens mijn ma verkochten ze vroeger......

Bij Ah make up artikelen (dus geen shampoo etc) ik ben vaak meegeweest,nooit gezien! Als dit zo is welk jaartal was dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat moet al vanaf vroeg zestiger jaren zijn geweest. Toen werd er al kleding en seviesgoed en ook make-up en haarverf verkocht. Ik schat dat de verkoop van make-up toch nog tot ongeveer 1980 heeft geduurd. Toegevoegd na 3 minuten: Alle lipsticks/ mascara's oogschaduws etc waren per stuk verpakt en hingen in rekken. Ik zie ze nog zo voor me. Ze lagen dus niet los in bakjes. Testen was er eigenlijk niet bij.

Ja, geloof je moeder maar, ze verkochten make-up. Wanneer en in welk jaar weet ik ook niet meer. Zo'n 20 a 30 jaar geleden of zo. In mijn herinnering hadden ze verschillende merken.

Je moeder heeft gelijk, ik kan me dat ook nog herinneren. Of we lijden aan massa geheugen distortie, dat kan ook.

ze liegt.niet geloven hoor die moeder van je.......geloof niemand...zelfs jezelf kun je niet geloven...ik zeg je niet geloven..niet geloven zeg ik je...........make up bij de AH ..ppffffffffff

Klopt helemaal en tot nog niet zo lang geleden deden ze dat. Is denk ik een jaar of 10 geleden gestopt. Althans hier bij de AH dan. Zo'n wandje met allerlei basismake-up.

Ik zal uitsluitsel geven, heb namelijk bij AH gewerkt ;-) Ben daar nu ongeveer 10 jaar weg, en tot twee jaar voordat ik weg ging, verkochten we inderdaad het een en ander op gebied van make up. Dit is gestopt omdat het te diefstal gevoelig was, dus sinds een jaar of twaalf niet meer....

Ik woon in Drenthe en zo'n 1,5 jaar geleden was bij onze ah alle make-up voor de helft van de prijs dit omdat het uit het assortiment ging.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100