Hoelang branden vb. 1kg of? pellets een in pelletkorf in een openhaard en geeft dit ook warmte?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
vb. 1kg of? Is dat geheimtaal?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bijvoorbeeld 1 kilogram of 1 liter pellets

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe lang 1 kg pellets in een openhaard brandt, maar als er geen voorzieningen in de openhaard zijn aangebracht (zoals een warmtewisselaar aangesloten op je cv), gaat 80% van de warmte door de schoorsteen naar buiten en heb je alleen een beetje stralingswarmte.