Waarvoor gebruik badkamerkleedjes?

waarvoor gebruik je badkamerkleedjes

sommige mensen hebben een kleedje bij de WC en een in de badkamer. hebben ze een ander doel dan decoratie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Een badkamer- of wc-kleedje wordt neer gelegd om niet met [natte] blote voeten op het koude zeil of de koude tegels te staan. Het is koud en een niet fijn gevoel uit bad of uit de douche te stappen.

Midden in de nacht op je blote voeten, veel mensen lopen op blote voeten, is het ook niet fijn om naar de wc te gaan en met je blote voeten op koud zeil of tegels te zitten/staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij koude vloeren: tegen koude voeten. En tegen uitglijden want in zulke natte ruimtes kunnen gladde vloeren glibberig zijn.
Poet
9 jaar geleden
Het doel is koude voeten voorkomen en uitglijden bij het uit het bad stappen, de bijwerking zijn bacteriën etc die zich, vooral bij de wc, nestelen in zo'n kleedje. Vooral als er ook mensen met schoenen op gaan staan en naast de pot piesen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarom zijn het losse kleedjes en geen vaste vloerbedekking. Gewoon regelmatig in de wasmachine gooien.