Werkt een electrische vliegenmepper?

Ik heb laatste 2 vliegen er mee gemept. Maar zodra ze het ding aanraken gebeurd er niets met hen. Ze kruipen er gewoon over heen als ik ze er mee afsluit.
Zodra ik mijn hand er op houd krijg ik wel een heel vervelende schok...
Doe ik iets verkeerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
ronron1212
9 jaar geleden
Hij werkt prima zorgen dat de vlieg er wel op zit.
bamibal
9 jaar geleden
Wel het knopje indrukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha jaja, het knopje was ingedrukt. Het ledje brandde ook gewoon.
Maar de vlieg kroop er gewoon overheen alsof er niets aan de hand was.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De electrische vliegenmepper is ook meer voor muggen. Voor vliegen pak je een oudewetse mepper
bamibal
9 jaar geleden
Dan zou het wel een elektrische muggenmepper heten.
Het zou kunnen dat de batterij te zwak is. Vliegen leggen bij mij meestal wel het loodje. Wespen zijn wel wat taaier, maar raken voldoende versuft om ze daarna een genadeklap te kunnen geven.

Antwoorden (2)

Wat je verkeerd doet is denk ik dat je ze mept.
Hoe ik het altijd doe is als ze in de lucht vliegen ze dan raken met de vliegen mepper en tegelijk het knopje inhouden dat ze in de lucht stroom krijgen dan vallen ze uit de lucht en zijn ze meestal wel dood bij mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hallo,

ik heb zelf ook z'n ding.
bij ons werkt het ook prima bij vliegen.
als het goed is zit er een klein knopje op het ding, zodra je die indrukt gaat schokken uitdelen. maar als je hem loslaat niet meer.
dus na 1 keer op het knopje drukken blijft hij niet aan staan. De vlieg gaat meestal niet gelijk dood, het duurt meestal wel 2 min voordat je het knopje weer kan loslaten{verschilt wel}.de vliegen mepper heeft zeg maar een soort tralies, als er een of twee van die tralies het niet doen kan het dus wel, terwijl de andere wel aanstaan.

groeten, naira