Weet iemand een site of bedrijf waar ik een meelmot val kan aankopen?

t gaat om zon emmertje waar je een meelmoto feromoon in moet hangen waar de motjes op af komen wie weet een adresje waar ik deze liefst niet al te duur kan kopen?
misschien zijn er nog mensen met andere opties om meelmotten tegen te gaan? uw tips zijn altijd welkom

Picture for question
9 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Antwoorden (1)

http://ongedierteproducten.nl/mottenval.html

Hier kosten ze 8,95 excl. verzendkosten.

Toegevoegd na 1 minuut:
en hier 5,99 exclusief verzendkosten

www.motten-weg.nl