Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik een spinnennest?

Ik heb zojuist in de wc tientallen kleine zwarte spinnentjes opgezogen ze zaten in een soort web vanaf de muur naar het kastje. Nou heb ik gelezen dat er dan nog meer kunnen komen?! Ik heb de wc raampje dicht gedaan zitten er nog meer? Ook heb ik een kwartier daarvoor een spin gevonden in huis een hele enge grote was dat de moeder spin ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Spinnen leven bij mannetje en vrouwtje daarom zijn ze ook meestal met zijn 2. de grote zwarte zijn de binnenhuis spin, ze doen geen kwaad maar kunnen door hun ontlasting wel schade aan je verf toedoen.
Wil je meer weten over spinnen en bestrijding moet je op deze site eens zien veel info over spinnen je zou ze ook een kunnen mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet kijken of je in de buurt een geweven spinnenrag zakje vind dat is het nest. Het web zelf is dut niet het nest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even een toevoeging aan kill3r1980 In de volgende foto zie je een voorbeeld van een spinnennest. Bronnen:
- http://zoom.nl/foto/macro/spinnennest.1746864.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding