Wie weet wat dit voor een voorwerpen zijn?

Zijn oud en antiek en van ijzer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een afbeelding/foto zou wel helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iets van een hekwerk, denkt een collega.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Doet mij denken aan een pin die in de muur gestoken kan worden voor bannieren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze dingen metsel je mee op een stenen muurtje van bijv. 50 cm hoog ter afscheiding van een tuin, dat zie ik wel eens meer bij tuinen.

Antwoorden (2)

Op het eerste gezicht zou ik zeggen, dat het muurankers zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
anneliez
9 jaar geleden
dacht ik ook
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze vorm kan weinig verankeren.
Een anker heeft meestal een T of anker vorm Het onderste stukje kan ergens in steken,
de rest lijkt me sier.
Ik denk dat dat soort van palen zijn die je bij een groot tuin gebruikt zeg maar van die palen als hek.