Welk huis dat is verandert in de loop der jaren. Maar de recentste gegevens melden een pand met de waarde van 9,2 miljoen euro. Dat staat aan de Vinkeveense plassen. Het heeft een zwembad, een sauna/stoombad, een fitnessruimte, een wijnkelder, een lift die toegang geeft tot de vier verdiepingen, een steiger voor 5 of meer boten en een eigen helikopter landplaats.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het staat niet ver van de A2, één van de drukste snelwegen van ons land met dag en nacht verkeerslawaai, aan de Groenlandse Kade te Vinkeveen.
Amadea
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Is dat het huis van de gouden kooi?
Amadea
10 jaar geleden
Lijkt mij niet, want dan had het vast wel bij http://www.quotenet.nl/Nieuws/Villa-Joop-Leliveld-te-koop-voor-9-2-miljoen-foto-s-67724 gestaan. Maar ik heb dat programma nooit gezien, dus kan het niet weten.
Antoni
10 jaar geleden
In het huis van De Gouden Kooi wordt tegenwoordig toch nog steeds iedere dag het televisieprogramma Koffietijd! opgenomen?
Antoni
10 jaar geleden
Ja, wat ik dacht is juist! Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffietijd_(televisieprogramma) staat: "Het programma Koffietijd (voortaan zonder uitroepteken) keerde 5 april 2010 terug op de televisie bij RTL4. Het dagelijkse liveprogramma wordt gepresenteerd vanuit de villa waar ook De Gouden Kooi werd opgenomen." Die villa staat volgens http://www.mediacourant.nl/?p=58322 in Eemnes.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Oh dat wist ik weer niet. Ik dacht namelijk dat die villa de prijs was van het spel.