Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom vliegt een musje telkens tegen het raam aan?

Er vliegt als een aantal dagen een musje telkens tegen ons raam aan. Nu heb ik al op internet gekeken maar zei hebben het telkens over dat hij zijn spiegelbeeld ziet. Dit lijkt me sterk omdat onze ramen niet echt zuiver zijn. Deze vraag is al eens gesteld maar de andwoorden zijn naar mijn idee niet de juiste. Er is namelijk niets intresants in het huis want hij doet het ook als de gordijnen dicht zijn en hij doet het niet alleen 's avond maar ook overdag.

http://m.goeievraag.nl/vraag/423946

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad, daarna hebben we een vogelstikker op ons raam geplakt. Gewoon een stikker van een vogel dus. Nu vliegt er nooit meer een vogel tegen het raam. Ik zou het snel doen, want als een mus tegen het raam vliegt kan hij gemakkelijk iets beschadigen in zijn hoofd en al snel daarna doodgaan. De drukkers zijn in de dierenwinkel te koop en anders kan je er waarschijnlijk ook wel gewoon een ik de blokker of op het internet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaat een heggemug. dan zal het wel terratorium gedrag zijn. Vreemd dat ie dat vorig jaar dan niet deed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ze snappen niet dat er een raam zit en daarom willen ze gewoon doorvliegen. Om dot op te lossen kan je een vogelstikker op de ruit plakken, voor meer uitleg zie mijn reactie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing