hoe lang duurt het leggen van tapijt op een trap?

Wij laten omze beide trappen bekleden door een stofferingsbedrijf. Nu vroeg ik mij af hoe lang een ervaren stoffeur doet over het bekleden van een dichte trap. 13 treden/ ondertapijt en tapijt.Dit omdat ze pas tussen 12.30 en 16.00 komen. Het lijkt mij redelijk onmogelijk om een trap te bekleden in een uur....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
12.6K

Het beste antwoord

Bij ons was een (in slechte staat verkerende) houten trap met 13 treden zeer professioneel bekleed met laagpolig tapijt binnen 2,5 uur, door één stoffeerder.

De factuur en 'het praatje' afgehandeld tijdens de koffie, stoffeerder nam alles mee (uitgezonderd wat ik zelf wilde houden) en gaf aan pas de volgende dag te gaan stofzuigen op de trap ivm drogen van de lijm.

Ik denk dat jij dezelfde dag nog de gelukkige eigenaar bent van een vernieuwde trap, maak je geen zorgen, een stoffeerder weet van aanpakken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn zorgen kwamen vooral doordat ik aan de telefoon niet goed was voorgelicht. Na 3,5 uur waren beide trappen netjes bekleedt. Gelukkig kwam hij op tijd en niet om 16.00, dat was krap geworden ;)

Andere antwoorden (1)

Bij ons was een trap met zijkanten in 2 uur klaar met koffie en opruimen erbij