kan ik in mijn geval de hoofdhuurder eruit gooien?

Hallo,

Mijn ex heeft me bedrogen maar is hoofdhuurder nou hadden we afgesproken dat hij dan weg zou gaan omdat hij door heel Nederland werkt en ik gewoon men baan bij huis heb en die wil ik gewoon graag houden, Ik kom hiervoor ook uit een slechte situatie en had toen weinig keus ik moest dit maar aan nemen en zal het geestelijk niet trekken om dit huis te verlaten. Ik had al een formulier ingevuld met handtekening dat het huis aan mij werd overgedragen maar toen kwam die er ineens mee die in te trekken en ander formulier in te vullen met dat ik eruit moet ik heb dit formulier niet! ondertekend en was dat ook niet van plan. Heb ik in dit geval recht op het huis? ook heb ik een keer een deel betaald gewoon van de huur en heeft hij de huur niet betaald.Ik betaalde wel gewoon huur. Ik heb ook wajong en pdd-nos helpt dit me?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Als je partner de hoofdhuurder is, heb jij geen poot om op te staan. Je kunt beter op zoek gaan naar eigen woonruimte en voor jezelf beslissen dat je dat emotioneel WEL aankunt, want dit gevecht ga je niet missen, ben ik bang.

Kies voor jezelf. Zoek desnoods hulp en zorg dat je zo snel mogelijk op je eigen benen kunt staan en maak je niet afhankelijk van een partner. Zo blijf je telkens aan het kortste eindje trekken. Je zult het toch echt zelf moeten doen.