Binnenkort gaan wij de keuken verbouwen, er komt een nieuwe keuken, nu overweeg ik om een combistoomoven te kiezen, wie heeft hier ervaring mee?

Ook denken wij aan een keuken van IKEA met DÅTID CG7, wie heeft deze en hoe bevalt die?
En wat zouden wij het beste kunnen kiezen voor het aanrechtblad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Wij hebben thuis een stoomoven. Je moet daarmee wel opletten hoe lang alles moet enz. Als je het te lang stoomt word het papperig en als je het te kort stoomt is het hard. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het eten uit een stoomoven heerlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je er even in verdiepen, maar als je eenmaal doorhebt hoe je daar het beste mee om kan gaan is het goed te doen. Zelf heb ik het geduld er niet voor gehad om het uit te pluizen. Mijn vriendin wel.