Waarom "rijd" onze pup op haar speelgoed, het is een teefje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
9.5K

Antwoorden (6)

rijden rijden rijden op een wagentje....

Je pup doet het gedrag van haar broertjes na wellicht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze geil is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan snapt het het nog niet zo goed... Dat komt wel, als het ouder wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze masturbeert. Dat komt ook bij dieren voor.
En ik denk dat ze het fijn vind om met haar, jeweetwel wat ik bedoel, daar overheen te schuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs bij jonge dieren???
Ivana
14 jaar geleden
Hier zit je toch fout hoor.
Dat heeft met dominantie te maken. De Alphahond in een roedel is meestal een teefje. Dominante teefjes tillen ook soms hun poot op bij het plassen.

Ik zou haar dat snel afleren. Kennelijk denkt ze dat ze de baas is. Ik weet niet of je op cursus bent geweest, maar ik zou dat zeker aanraden. Voor je het weet heb je een teefje die de baas in huis is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een nestsituatie doen alle pups dat. Het is een leerproces wat niets met seksuele opwinding te maken heeft, maar alles met rangordebepaling, of zo je wilt krachtmeting.

Deze schijngevechten zijn nodig als voorbereiding voor het "overeind blijven" in het latere leven.
Heel onderdanige pups zullen altijd bereden worden, of zo je wilt, onderworpen worden.

Heb je nu een pup te jong bij de moeder weggehaald, (voor de 7.5 week) dan gaat hij/zij dat als vervanging op een speelgoedje doen omdat er geen nestgenootjes meer zijn. Ook pups die als eenling in een nest zijn groot geworden, kunnen afwijkend gedrag vertonen.

Als ze het blijft doen, niet boos worden maar afleiden en even samen spelen. Alleen als ze het erg veel doet en er ook bij gromt, kan het zijn dat het een zeer dominante teef is/wordt.Dan mag je het verbieden, maar rustig en met beleid.
Ivana
14 jaar geleden
Ivana
14 jaar geleden
Bedankt, ben het geheel met je eens.