Kijk of ze te bestellen zijn bij de speelgoedzaak en anders zijn ze vast wel te koop bij de doe-het-zelf zaken.
Misschien niet precies hetzelfde maar met wat gesleutel moet dat wel lukken.
Of ga op zoek naar een 2dehandsje op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gat boren met een gatenboor in een oude plank. Het rondje wat uit de plank komt, is je wiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wat een idee is?
Om een keertje te gaan zoeken bij een 'spullenhulp' winkel. De grote spullenhulp winkels hebben vaak een afdeling met 'onderdelen'. Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het daar terug!
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een poppenwinkel