Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik deze vlek uit mijn schoen?

Ik weet niet hoe deze er in is gekomen.ik heb deze schoenen wel al een tijdje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Je kunt proberen een sopje te maken van wat warm water en oxi poeder (Vanish). Schuim dit even goed op en dep dan het schuim op de schoenen. Laat dit even zijn werk doen en dan met de rest van het sopje en een sponsje deppen en wrijven. Dat werkt vaak wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een oude kussensloop hebt kun je ze hier in doen en proberen in de wasmachine te helpen. Het maakt wel even lawaai maar vaak komen je schoenen er weer schoon uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de toevoeging, dit was ik inderdaad vergeten te melden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te helpen = te doen, dit wilt nog wel eens helpen.
probeer het eens met een reinigingstablet voor kunstgebitten, de tablet oplossen in een half glas warm water en het nog bruisende spul op de vlek gieten, de vlek dan schoondeppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het bovenstaande niet helpt, soda oplossen in warm water en daarmee de vlek deppen. Even laten opdrogen, en dan met een schone droge doek opwrijven.

Wel een tip: als het leer is, dit niet doen... :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smeer de vlek in met tandpasta en je zal zien dat dit het beste vlekkenmiddel is wat er bestaat voor elk type vlek!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo te zien is het een witte schoen met waar de plek zit stof,ik zou hem goed insmeren met een allesreiniger met een paar druppels bleek,en met een hard nagelborsteltje schoonschuren en snel uitspoelen

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan ook ossegal of groene zxeep gebruiken,en hetzelfde doen dus met een harde nagelborstel schoonschuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding