Mag KPN / Ceva Logistics dit van me eisen?
Ik heb onlangs mijn abonnement bij KPN opgezegd (internet & digitale tv) en wordt nu zo ongeveer gestalkt door bedrijf Ceva Logistics voor het terugkrijgen van de geleende apparatuur.
Prima dat ze de apparatuur terug willen maar ik moet ofwel uren achtereen thuis wachten op een koerier (we komen ergens tussen 9 en 3), ofwel zelf de spullen inpakken en naar het postkantoor brengen. Ik vind dat KPN/Ceva Logistics wel heel veel van me vraagt voor spullen die zij van mij terug willen en ben geneigd niet onder deze voorwaarden akkoord te gaan.
Een belletje naar de klantenservice van KPN levert niks op, daar wordt gedreigd met het afschrijven van geld van mijn rekening en gezegd dat ik contractueel verplicht ben om aan de bovenstaande voorwaarden te voldoen. Aan mijn verzoek om dat contract dan naar me op te sturen kan niet worden voldaan.
Wat raden jullie me aan? Ik weet namelijk even niet zo goed of ik nou te rigide ben (en dus moet ik niet zeuren en maar gewoon een halve dag thuis blijven) of dat ik terecht vind dat KPN/Ceva Logistics te veel eist (en me dus tegen deze gang van zaken moet verzetten)?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.