Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik een nest van huisspinnen in men huis ?

Ik vond vorig jaar allemaal grote huisspinnen en nu alleen heel veel kleine heb ik een nest in mijn huis en wat kan ik er tegen doen ik ben echt verschrikkelijk bang voor een spin maakt niet uit hoe groot !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Rieneke1
12 jaar geleden
Rustig afwachten, ze eten elkaar wel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stofzuigen en daarna een plastic zakje met elastiekje op de buis.
(niet dat dat laatste nodig is, maar dat voelt veiliger)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer van die spinnen angsten af te komen, door in therapie hiervoor te gaan, je zal altijd in je huis spinnen tegen blijven komen, maar ook buiten het huis, in je tuin, de natuur, tijdens je vakantie enz.
Voor nu alles wegzuigen met de stofzuiger zoals jackd ook al zegt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Mogelijk heeft een vrouwtje eieren gelegd en heeft ze jongen. Ik kan me voorstellen dat dat je de stuipen op het lijf jaagt. Echter, in een normaal huis, dus niet in een vochtig krot, is het voor een spin niet zo fijn omdat het er aan voedsel ontbreekt, tenzij je grote hoeveelheden andere insecten als huisdier houdt, want die eten ze.
Misschien komen ze van buiten in een aangrenzende schuur of van zolder of van een andere voor spinnen prettige plek. Zoek die plekken op en verwijder de cocons en de webben en zo mogelijk ook de spinnen. Waarschijnlijk heb je een eenmalige plaag tenzij iets in of nabij je huis voor spinnen een heel prettige plek is om te wonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik heb gekeken maar vind echt nergens iets toch bedankt (het duurde zolang voor reactie omdat mijn laptop kapot is gegaan sorry)

Andere antwoorden (1)

Bel spyderbuster in elburg. Die kunnen ze bestrijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing