Is er een goedkopere versie van deze tafel/wandklok?

Deze klok van Leff Amsterdam is €299 en zou graag een look a like hebben voor wat minder
Afbeelding: http://www.klok-voor-thuis.nl/leff-amsterdam-brick-wand-tafel-klok-rvs-24h-grijs-wit-p63800.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Big LCD klok. Grote zender gestuurde wand-/tafelklok, 866459, kunststof, zilver kleurig. Afmetingen 27 x 41x 4,5 cm. Deze klok biedt u de Keuze uit verschillende talen waaronder Nederlands. Functies: automatische tijdsinstelling (bij optimaal DCF-signaal), automatische instelling zomer- / wintertijd, dag / datum, binnentemperatuur, relatieve vochtigheid, repeteeralarm. Digitale tijdsweergave. Werkt op batterijen 3 x C (LR14) (excl.) De Big LCD klok is een geweldig digitale wandklok. Deze digitale wandklok bevat alle eigenschappen die je van een digitale wandklok verwacht.

Technische specificatie:

Naam: Big LCD klok
Productnummer: 866459
Garantie: 2 jaar
Afmeting: 27x41x4,5 cm
Materiaal: Kunststof
Kleur wijzerplaat: LCD
Kleur: Zilver
Voeding: 3x C batterij (LR14).
Voor 16uur besteld morgen geleverd
Prijs € 64,50
Aa:ntal