Waar kan ik reservelampjes kopen voor kerstverlichting E14, 4Volt, 3Watt.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal bij de winkel waar je die gekocht hebt. Anders bij een bouwmarkt of een electro speciaalzaak. Blokker kan ook nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de Blokker, casa, fun, gamma, brico kan je ze in slag en soorten vinden.

Antwoorden (1)

Ieder groot tuincentrum heeft op zijn beroemde kerstafdeling (ze zijn er weer) wel een uitgebreide uitstalling van alle (?) denkbare soorten losse lampjes voor kerstverlichting. Spanning, stroom en vermogen staan daar altijd duidelijk bij vermeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vind het jammer dat er geen adequaat antwoord wordt gegeven. Antwoorden zoals Blokker,Gamma, Praxis, Tuincentra's en andere denkbare zaken die kerstverlichting verkopen zijn al bezocht geen resutaat daarom deze vraag. Dus graag een antwoord waar ze echt te kopen of te bestellen zijn. Ook op internet heb ik al gezocht. Of misschien heeft iemand nog een oude prikkabel liggen waar deze lampjes inzitten en deze verkoopt.
E14 fitting 4 volt 3 watt.