Waar tekeningen makelaars / projectontwikkelaars hun plattegronden mee in?

Ik bedoel dus de meubeltjes en vloeren etc.

Welk programma gebruiken ze hiervoor?

Toegevoegd na 23 minuten:
Voor de duidelijkheid, ik bedoel het presenteerwerk, niet de bouwkundige tekeningen.

Toegevoegd na 24 minuten:
In 2D, niet 3D.

Gewoon de plaatjes die je zit in verkoopbrochures etc. Waar maken ze die mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha

Antwoorden (5)

Deze tekeningen worden vaak gemaakt op architectenbureau's.
Zij gebruiken vaak Autocad, arkey of andere bouwkundige tekenprogramma's.

Robert
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Civil 3d
3d studio max
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij DeltaPi voor AutoCAD staat techniek ten dienste van de bouwkundig tekenaar. Vanuit deze visie ontwikkelen we CAD software. Zo ontstaat goede bouwkundige tekensoftware. Het uitgangspunt voor verbetering van het rendement. Kwaliteitszorg is niet langer een apart project: het is geïntegreerd in uw tekensoftware.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van de programma's waar dit mee kan is Visio onderdeel van office van microsoft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn op deze vraag vele antwoorden mogelijk.
De meest voorkomende programma's waarmee de makelaarskantoren zelf werken zijn 3D homearchitect, 3D binnenhuisarchitect, 3D Homedesign etc.

Daarnaast besteden een behoorlijk aantal kantoren het maken van de tekeningen uit aan derden die met nog professionelere programma's, nog mooiere tekeningen maken. Een voorbeeld van zo'n bedrijf is Navi Fx