Met welke instantie moet ik contact opnemen als mijn "Nee Nee" stickers van de brievenbus worden gehaald?

In 1 maand heb ik al 4 Nee Nee stickers op mijn brievenbus moeten plakken omdat deze er steeds worden afgehaald. Ik heb contact opgenomen met het Bezorg bedrijf en die denkt niet dat één van de bezorgers ze er af haalt omdat ze dan tekort komen. Moet ik dan contact opnemen met de gemeente of de woningbouw (WoonFriesland)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

In feite gaat het natuurlijk om diefstal/vernieling. Hier kun je aangifte van doen bij de politie. Al denk ik niet dat ze veel prioriteit zullen geven aan een sticker.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee, zijn er nog andere alternatieven?
Amadea
10 jaar geleden
Zodanig vastmaken dat het niet meer te verwijderen valt.... Heb je geen raam in de voordeur, dat je het aan de binnenzijde daarop plakt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je een gemeenschappelijke voordeur hebt met brievenbussen daarnaast, kun je de sticker eigenlijk alleen maar op de klep van de brievenbus plakken.
Hoewel je soms boodschappen als "Bel kapot...svp bij nr.15 bellen" achter glas geplakt ziet, vraag is of de bezorger de sticker elders zal zoeken als deze de sticker niet op de klep ziet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt het natuurlijk wel even melden bij de politie. Mogelijk ben je niet de enige en ook al is dit vrij onschuldig, misschien doet diegene ook wel andere soorten van vernieling. Dan weet de politie waar er nog meer sprake van vernieling is.