kan een deurbel vanzelf afgaan?

Een tijd geleden ging bijna iedere nacht om 3 uur de bel, ik durfde niet te gaan kijken maar mijn huisgenoot wel, niemand te zien. Een keer moest hij snachts werken dus hij was wakker en stond in de gang weer ging die bel, hij rukt de deur open en weer niemand te zien. Kan het zijn dat een bel vanzelf afgaat??

Ik heb het over een bel die bij een appartement zit (niet de deur naar mijn huis maar die deur ervoor (waar ik met een telefoon op kan nemen) )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
18.9K

Antwoorden (2)

Vast iemand aan het treiteren, voor dat je kijkt is die gene alang weg, zet hem eens een lange tijd uit dan heeft hij geen plezier meer en je huisgenoot word niet meer wakker.

Als hij niet uitkan dan een camera ophangen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan weet je wel of iemand het doet, en als hij het op de zelfde tijdstip doet dan kun je wraak nemen maar dat is jou keuze. En de bel uitzetten dan kan hij wegrennen wat hij wilt, maar hij/jullie liggen nog op één oor.
Soms werken dat soort deurbellen draadloos. En dan kan het zijn dat ze op dezelfde frequentie zitten als een garagedeuropener, een centrale deurvergrendeling van een auto, etc. Er zijn wel meer verhalen van deurbellen die spontaan afgaan als gevolg van zo'n storing.
bamibal