Dat zijn net gewone planten, dus hetzelfde doen als met de moederplant om die te laten overwinteren. Ik weet niet waarom het gaat, dus nadere instructies kan ik niet geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor binnenplanten, zou ik ze in het licht overwinteren, weinig water geven en geen mest.
Pas in het voorjaar oppotten, weer wat meer water en voeding geven.
Voor buitenplanten, de stekken/ potten ingraven op een beschutte plaats.
Pas in het voorjaar uit planten.
Voor een beter antwoord, moet je toch echt de naam van je stekken vermelden.
Er bestaan duizenden planten in ons land.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hortensia en rozen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar kan ik ze ook gewoon in de vaste grond laten staan want dat had ik 2 maanden geleden al gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon in de vaste grond laten staan, bij strenge vorst met veel wind, wat coniferen takken ( b.v. kerstboom takken) er over heen leggen