Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke CV combiketel moet ik beslist niet kopen?

Graag met uitleg waarom niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Geen remeha avanta, of Nefit pro line deze zijn zo compact dat onderhoud niet snel mogelijk is. Een goede ketel is Nefit topline, Remeha Quinta, Bosch 30 HRC type1 (type 2 heeft een te grote tapdip)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Dat van die Nefit Topline wil ik even bevestigen hier, dus +1.
Hier een tevreden gebuiker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier een tevreden gebruiker van de Remeha Avanta. Heerlijk compact, één van de weinige ketels die in mijn beperkte ruimte passen. Destijds twee installateurs laten komen voor een offerte. Bij de ene stond de Remeha Avanta op toppositie, bij de andere was hij nummer 2. Beide vonden het een zeer goede ketel, betrouwbaar en eenvoudig te onderhouden wanneer dat toch een keertje noodzakelijk zou zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze installateur heeft grote vingers en vindt het ondingen, want ze zijn zo compact dat er voor ondrhoud letterlijk bijna geen ruimte is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wij hebben de Bosch, erg goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nefit is zeker n aanrader +
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb liever een Nefit dan een Javid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:)

Andere antwoorden (1)

Op de site van radar kan je ook dingetjes lezen over de juisten ketel en welke beter niet te kopen. Zie bron voor de link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing