Kun je een wandlamp bevestigen waar je maar wilt?

Of moet dat perse op de plaats waar een stopcontact is? De wandlamp heeft geen stekker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt de lamp bevestigen waar je maar wilt, zolang je maar geen schroeven in leidingen in de wand draait.
Voor de voeding van de lamp zijn er twee mogelijkheden:
1. Je maakt er een snoer aan vast dat lang genoeg is om een stopcontact te bereiken.
2. Of je moet toevallig een aansluitdoos in de wand hebben waar je de lamp overheen kunt monteren.
De lamp sluit je dan aan op de bruine en blauwe draad in die aansluitdoos als de lamp een eigen schakelaar heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan hem bevestigen waar je wilt. daarna leg je een snoer met stekker naar de lamp die lang genoeg is.
12 jaar geleden
als je er één of twee schakelaars tussen wilt zetten moet je even op de bronpagina kijken. Altijd lastig, zo`n hotel schakeling