Waarom is mijn nieuwbouwhuis koud in de winter en te warm in de zomer, aan de isolatie en ventilatie lijkt het niet te liggen?

In de zomer is het binnen snel benauwd en blijft de warmte hangen ondanks de ventilatie en in de winter is het binnen koud en blijft de koude hangen ondanks de vloerverwarming.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Antwoorden (2)

Ik denk toch dat er iets mis is gegaan met de isolatie van je woning.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ook dat je een deur of raam open laat staan en dan kan het tochten
Hoeft niet iets te maken te hebben met isolatie