Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je die vliegenhorgordijn kopen van de reclame ?

Het vliegenhorgordijn die ik bedoel is die van 2 stroken met magneet stripjes ertussen.
Ik kan die reclame nergens meer terug vinden en kan ze ook niet in de winkels vinden.
Weet iemand het toevallig ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
854
Ritsuka
10 jaar geleden
ik zie ze ook wel eens bij Groupon of Jiggy Deals staan, afgelopen weken wel een paar keer langsgekomen, moet je even in de gaten houden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kwam net een website tegen waarbij de 'Snap Screen' [die van de reclame (afkomstig van JML (verkoopt Tell Sell producten ;)))] wordt vergeleken met de 'Bug Blocker' (te koop bij de Action als het goed is). De Bug Blocker is goedkoper en werkt volgens de review even goed.

Ik heb hem trouwens gevonden op blokker.nl. Hij is echter niet voorradig in de webshop..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

blokker en marskramer o.a
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevallig heb ik er afgelopen woensdag 1 gekocht maar dat was op de markt bij de Spakenburgse dagen, dus de meeste kans is op markten en braderiën denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding