Waarom staan wij niet meer in de nieuwe telefoongids? Hebben een vast nummer, zijn niet verhuisd en zijn nogsteeds bij kpn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mogelijk staat u door een fout niet meer vermeld in de Telefoongids. De Telefoongids krijgt uw standaard informatie door via uw telecom aanbieder. U dient contact op te nemen met de klantenservice van KPN, het telefoonnummer is: 0900-0244. KPN zal dienvolgens ervoor zorgen dat uw gegevens (weer) worden opgenomen in De Telefoongids.

Het komt regelmatig voor bij een verandering van telecom-abonnement dat uw gegevens door uw (nieuwe) telecom-aanbieder niet worden doorgegeven aan De Telefoongids. De Telefoongids beschikt dan niet meer over uw gegevens. U dient zelf aan te geven bij uw telecom-aanbieder dat uw gegevens mogen worden gepubliceerd in De Telefoongids & Goudengids en nummerinformatiediensten. Ook als u niet verhuisd bent, dient u contact op te nemen met uw telecom-aanbieder Geef hier uw gegevens door om weer in de gids te komen: https://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/aanvraag-vermelding/734/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100