Kan je je inschrijven bij woningnet in een andere stad?

Is het mogelijk om jezelf in te schrijven voor een woning in een andere stad, terwijl je daar niet woonachtig bent, maar in de toekomst wel zou willen wonen? En zo ja, mag je in 2 provincies tegelijk zijn ingeschreven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
6K
Ritsuka
10 jaar geleden
moet je even bij de voorwaarden van de site kijken

Antwoorden (1)

Ja, je kan je inschrijven bij de woningnet, ook als je niet nog in de gemeente woonachtig bent. Kan ook bij verschillende woningnetten tegelijk. Vaak bouw je wel minder snel punten op, als je niet in de gemeente zelf woont.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt er zelfs bij waarbij de inschrijfduur die je al hebt opgebouwd,ook telt bij een andere woningsite.