Hoe krijg ik bruinige aanslag weg van de binnenwand van mijn zwembad?

Het water van het zwembad is helder, maar er blijft bruin/beige aanslag op de kunststof binnenwand van het zwembad. Wat is het en hoe krijg ik het weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
5.9K

Antwoorden (2)

Goed schrobben met chloor/bleekmiddel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel waarschijnlijk bruine algen die liefst wat donkere plekken opzoeken (anders dan de groen alg). Je kan in de handel speciale chloortabletten voor vijvers kopen met vermelding van het gebruik.