Waardoor zou het komen dat mijn senseo apparaat na een poosje in een voetenbadje staat, of gewoon lek is ofzo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Kijk even op deze site voor problemen met senseo,s en reparaties die U zelf kunt uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, die is waarschijnlijk lek.
Zelf heb ik er twee gehad, allebei begonnen ze na een tijdje te lekken.
Geen Senseo meer voor mij. Onhandige krengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kalkaanslag tussen je reservoir en de verbinding van het apparaat? Dan moet je hem even ontkalken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De levensduur van de senseo is bij normaal gebruik zo'n 4 jaar. Ontkalken van het apparaat zal de levensduur rekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er van uit dat je het lekbakje regelmatig leeggooit en schoonmaakt? Anders zou die namelijk wel eens overstroomd kunnen zijn en is dat de oplossing van het probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom haal je het apparaat niet uit elkaar? Dan kun je zelf zien of er een lek zit in een slangetje of dat het verwarmingselement lek is. In dat laatste geval wordt reparatie duur en mogelijk niet meer rendabel. Een beetje filosoferen wat de oorzaak kan zijn helpt niet om het euvel op te lossen en gewoon doorgaan met je voetenbadje steeds te legen lijkt mij niet erg bevredigend en kan ook nog gevaarlijk zijn als de boel onder spanning komt te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ken het probleem, ik heb het apparaat tweemaal doorgespoeld met een ontkalker en het was verholpen.