Waar vind ik de actuele oud ijzer prijs van vandaag?

Wij zijn de garage aan het opruimen en stuitte tegen een berg oude fietsen, oude wasmaschine en een aantal aambeelden. Kunnen we ergens de oud ijzer prijs van vandaag opvragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Veel oud ijzer handelaren houden de prijzen geheim, maar er bestaan ook websites die de prijs openbaren. Op http://oudijzer-prijs.nl kun je de actuele oud ijzer prijs van vandaag vinden. Zo ver ik weet worden de prijzen dagelijks geactualiseerd.