Heb ik een CW3 of CW4 ketel nodig?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik woon alleen in een appartement van 60m2. Nu is mijn ketel aan vervanging toe en ben ik me aan het oriënteren naar een nieuwe CV-ketel. Nu twijfel ik tussen een CW3 en CW4.

Ik heb geen bad. In mijn douche heb ik nu een simpele kraan, maar dit wil ik nog vervangen door een regendouche/stortdouche en daar moet de CV-ketel wel beschikbaar voor zijn.

Ik hoor graag jullie tips!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
2.9K

Antwoorden (2)

In principe zou de cw3 genoeg moeten Zijn voor een normale douche!
Maar de cw4 heeft natuurlijk wel wat meer druk, dus een hardere douchestraal!
Hier nog een linkje met wat uitleg over cw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nefit heeft een adviesfunctie op de website waarmee je er in 6 vragen achter kunt komen welke ketel in jouw situatie het meest geschikt is. Nefit ketels zijn uitstekende apparaten.
paulus811