waar vind ik een goede regenbroek voor op de brommer?

Ik heb al een paar regenbroeken gehad, maar nooit een goede.
Als ik op de brommer zit, en het regent dan gaat het regenwater zich verzamelen op mijn zadel en vormt een mooi plasje bij mijn kruis :-S

Na een tijdje gaat dit dus mooi door de regenbroek heen. En als ik dan aan kom, is het net alsof ik in mijn broek geplast heb. Daarnaast zit het natuurlijk ook heel vervelend zo'n nat kruis en natte onderbroek.

Misschien koop ik steeds de verkeerde broeken. Maar om er nu €150 voor uit te geven vind ik ook zo absurd.

10 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Het beste antwoord

De Mac in A Sac regenbroek van Halfords is van een hele goede kwaliteit, te koop voor 24,95 euro.
In verschillende maten verkrijgbaar.

http://www.halfords.nl/shop/Fietsaccessoires/Regenkleding/115901
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Heb jij daar zelf ook ervaring mee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf niet, maar mijn man wel en die is er zeer over tevreden.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Oke :-) Bedankt.

Andere antwoorden (2)

Kijk eens bij een motorzaak,
ik heb uren in de regen gereden maar nooit een nat kruis en dat water verzamelen op het zadel klinkt bekend.
Wel een natte buik en dan wordt uiteindelijk alles nat, maar dat lag niet aan de broek.
Kijk eens bij www.motozoom.nl bij de aanbiedingen. (een link plaatsen lukt niet)

of een oliebroek
http://www.decathlon.nl/oliebroek-cr100-heren-id_8125319.html

Voor het kopen nog een keer je probleem uitleggen, als de verkoper zegt dat het kan, dan kan je de broek terugbrengen als het niet goed werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Die regenbroeken van de motorzaak zien er goed uit.
Flexothane moet je hebben