Tegenover mijn apartement. staat op het moment een huis in de fik, en de brandweer is aanwezig.

Maar het huis staat al geruime tijd leeg.
Hoe kan het zo ineens in de fik gaan, zijn er andere mogelijkheden, dan brandstichting.
Het is geen oefening van de brandweer lijkt me, want er staat een gloednieuw apartementencomplex naast.
Ze zullen niet het risico lopen, dat het vuur overslaat.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik neem aan, dat een huis dat leeg staat, de stroom en gas zijn afgesloten, dus da kan het dan toch ook niet zijn ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
AWM
14 jaar geleden
Almelose Pad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uuuuuhhhhh ??????
AWM
14 jaar geleden
Niet?

Het beste antwoord

Baldadige jeugd,die zich verveelt.
Dit kan vele oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het kan van alles zijn een gaslek of een probleem met het electrische gedeelte of een hennepplantage waar meer stroom nodig is als waar de meterkast op gezekerd is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elektrische apparatuur
oververhitte frituurpan
afzuigkap vat vlam
lampen in combinatie met gordijnen of beddengoed
televisie in sluimerstand
elektrische dekens
schoorsteenbrand
allesbranders waarin alles wordt verbrandt
schoorstenen die te weinig of slecht worden schoongemaakt
spelende kinderen
lucifers en aanstekers!
sigaren sigaretten
asbakken die worden leeggegooid in de prullenbak
roken in bed
klussen
verf en oplosmiddelen die vlam vatten
gasbranders in combinatie met gordijnen, houtkrullen enz.
niet uitgerolde oververhitte kabelhaspels
brandstichting
pyromanen
uit de hand gelopen vuurtjes
inbrekers
vandalisme

Gezien het huis leeg staat lijkt me inderdaad brandstichting de meest voor de hand liggende.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit zijn oorzaken van brand. De meeste dingen kun je eigenlijk wel schrappen gezien het huis leeg staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet er ook nog een, een projectontwikkelaar die zijn zaken niet legaal rond kreeg. Blijft dus gissen.