Ik kan niet slagen voor een tuinhuis berging garage blokhut of schuur bij de bouwmarkten en tuincentra?

Waar kan ik een kwalitatief goed, solide en betaalbaar tuinhuis berging garage blokhut of schuur aanschaffen in Noord-Holland vinden?

buitenbouw

Groet, Wendy.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Wendy goedemiddag,

www.buitenbouw.nl

Houtbouw de Jager heeft zich gespecialiseerd in het verkopen van op maat gemaakte houten tuinhuizen, garages en bergingen. Betaalbare kwaliteit in elke afmeting.

Je bent van harte welkom!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik zeker doen!

Andere antwoorden (5)

Je kan natuurlijk naar een specialist stappen: http://www.tuinhuis.nl/tuinhuizen/

Of je moet overwegen een timmerman in de hand te nemen als dat ook niet lukt. Het bouwen van een tuinhuisje is niet zo heel moeilijk. Als je een stel vrienden met rechterhanden hebt, kan je ook bij een houthandel / houtzagerij wat geimpregneerd hout halen, en zelf een huisje bouwen. (Tussen werk en hier hebben ze dit afeglopen zomer gedaan. 4 weekenden en het ding stond. Bebouwd uit allemaal planken die ze te plekke op maat hebben gemaakt).

De schuur die we vroeger thuis hadden, wat gemaakt uit zwaar multiplex. Die dingen komen in platen van 1.22 * 2.44. Een ideale hoogte, rechtop zetten en tegen een frame van balken schroeven. Gronderen, lakken, klaar. PLaten bovenop met een laag dakfolie.

Toegevoegd na 2 minuten:
By the way: Hou in de gaten wat er al dan niet mag bij jouw gemeente. Hutjes ed vallen vaak onder een bouwverordening, en dan heb je toestemming nodig om er een neer te zetten!

Toegevoegd na 5 minuten:
zie ook dit project eens: http://www.rodith.nl/boerderij/index.php?option=com_content&view=article&id=106&Itemid=110
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij tuincentrum overvecht [utrecht] staan er aardig wat ,als je daar niet kan slagen kan je ,zoals hierboven word gezegd,beter naar een timmerman gaan en zelf 1 laten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel met onderstaande firma en ze kunnen je precies uitleggen waar je op moet letten bij aanschaf van een tuinschuur. T.o.v. de standaard bouwmarkten heb je hier wel de mogelijkheid om aanpassingen door te voeren en zijn er verschillende opties om de levensduur te verhogen (onderste balk van hardhout, impregneren etc.)
paulus811
14 jaar geleden
Probeer het eens via Marktplaats of een andere tweedehands site. Ik heb daar nml bij een tuincentrum een demonstratie/show model gekocht voor € 600,-- terwijl de nieuwwaarde € 3000,-- was. Oké is niet nieuw maar na 1 jaar zie je dat ook echt niet meer. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem hier gekocht niet duur en snelle levering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel keuze en met bouwtekeningen! :-)