Ik zoek een net om een vijver aan 1 kant af te sluiten zonder dat de vissen doorheenkomen. Weet iemand waar ik goedkope netten kan kopen?

ik wil een deel van het water niet meer toegankelijk maken voor nieuwe vissen en heb grote netten nodig om de vijver in 2en te delen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Vijvernetten kun je vrijwel in elk tuincentrum kopen, en op Marktplaats daar zijn ze volop te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je wil niet dat de vissen in de mazen van het net vast komen te zitten dus hou daar wel rekening mee!!Verder op MP te koop maar wel uitkijken want een vis in nood maakt rare sprongen en duikt er zo in en hoe klein de mazen ook zijn ze kunnen vast komen te zitten.Waarvoor nodig?