waar kun je oud papier kopen?

ik heb oud papier nodig voor een project. wat ik krijg van tijdschriften en kranten enzo is niet genoeg. ik moet echt veel kilo's hebben. kan je ergens oud papier kopen? ik woon in amsterdam.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de papier fabriek hebben ze afvalpapier. Daarnaast bij het recycleperron kunnen ze je ook helpen.

Hier wordt iedere veertien dagen het oud papier opgehaald. Mensen zetten dat dan aan de deur. Als dat bij jou ook zo is, dan kun je de ophaaldienst voor zijn en het een en ander weghalen. Verder zijn er in het hele land papierfabrieken, zoals in Roermond, waar de grondstof uit 100 % oud papier bestaat. Neem eens contact met ze op. Smurfit Kappa Roermond Papier Mijnheerkensweg 18 6041 TA Roermond Postbus 1225 6040 KE Roermond Tel: +31 (0)475 384 444 http://www.smurfitkappa.com/vHome/nl/roermond/Paginas/Default.aspx Toegevoegd na 1 minuut: Woon je ergens waar het oud papier niet wordt opgehaald, dan zou je zelf een poosje langs de deuren kunnen gaan om om oude kranten te vragen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100