waar kun je oud papier kopen?

ik heb oud papier nodig voor een project. wat ik krijg van tijdschriften en kranten enzo is niet genoeg. ik moet echt veel kilo's hebben. kan je ergens oud papier kopen? ik woon in amsterdam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je dat niet beter een paar weken, gratis huis aan huis ophalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan oud papierhandels. Informeerr daar eens. Als je oudpapierhandel Amsterdam intypt op Google dan vind je ze vast wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier in de buurt hebben we een oud-ijzer handel die ook in papier doet. Ze geven 4 cent per kilo. Scholen hebben meestal wel een oud-papier container, daar mag je vast wel wat uit halen. Hoeveel heb je ongeveer nodig?
En ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waarvoor, bij scholen zal je vooral wit papier en karton vinden, terwijl jij misschien voornamelijk kranten zoekt.

Antwoorden (2)

Bij de papier fabriek hebben ze afvalpapier. Daarnaast bij het recycleperron kunnen ze je ook helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier wordt iedere veertien dagen het oud papier opgehaald.
Mensen zetten dat dan aan de deur.
Als dat bij jou ook zo is, dan kun je de ophaaldienst voor zijn en
het een en ander weghalen.

Verder zijn er in het hele land papierfabrieken, zoals in Roermond,
waar de grondstof uit 100 % oud papier bestaat.
Neem eens contact met ze op.
Smurfit Kappa Roermond Papier
Mijnheerkensweg 18
6041 TA Roermond

Postbus 1225
6040 KE Roermond

Tel: +31 (0)475 384 444

http://www.smurfitkappa.com/vHome/nl/roermond/Paginas/Default.aspx

Toegevoegd na 1 minuut:
Woon je ergens waar het oud papier niet wordt opgehaald,
dan zou je zelf een poosje langs de deuren kunnen gaan om
om oude kranten te vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is vóór de ophaaldienst langs gaan niet een beetje lomp? Dit zijn vaak vrijwilligers die het ophalen voor een goed doel.
De optie om je buren te vragen lijkt me een betere...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is officieel zelfs diefstal.
(geen - hoor)