Welke houtsoort komt qua kleur het dichts bij Red Ceder, Iepen of Europees Eiken?

Toegevoegd na 15 minuten:
Komt Red Cedar qua kleur soms ook dicht bij Wit Eiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

red cedar gaat toch meer richting roze rood wij gebruiken dit om meubels in een kersen kleur te maken.
Iepen en Europees eiken zijn lichter,Amerikaans eiken gaat ook weer meer naar rood.
Het ligt er aan waar voor je het wil gebruiken,en welke kleur het uiteindelijk moet worden.
burgos