Wie weet er een winkel(geen webwinkel) waar ze grote canvas schilderijen verkopen met klaprozen er op?

Waar je naar toe kunt om ze in het echt te zien

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Antwoorden (2)

Als je googled op lijst-in dan kom je wel adressen tegen die niet alleen online maar ook een winkelverkoop hebben.
deze bijvoorbeeld in Breda : http://www.deleukstewinkelsvannederland.nl/w18-galeria-del-arte.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Online zijn er hier een boel te zien: https://www.posters.nl/canvas/bloemen-canvas/klaproos-canvas

Vroeger kon je naar Athena, daarna naar Expo. Maar het lijkt erop dat geen van beide ketens nog filialen in Nederland heeft. Het is allemaal door webwinkels overgenomen.

Je kunt het beste in de gouden gids van jouw woonplaats en omgeving kijken of er een kunsthandel is die ook posters en canvas verkoopt.

Om toch een antwoord op de vraag te geven: Alberts Kunsthandel in Almelo, Grotestraat 117. Deze heeft een galerie met 1200 vierkante meter kunst en een grote voorraad.
Amadea